пятница, 14 ноября 2014 г.

“Аґрафка здійснює мрії, а я мрію про…

З Днем Народження "Аграфка"!
Я щиро вітаю!
Та бажаю тільки всього найкращого!
Натхнення та купу нових поціновувачів Вашому магазинчику!
Нехай курс ує і єврО не злякають покупців ;-)
 
...машинку для тиснення та вирізання (скромно червонію) 
МоЯ давнішня мрія!!!
Машинка, це щось не реальне для мене )))
Раніше, як я тільки почала займатися скрапом - 2009-2010рр, я про неї і не думала, а потім я просто  замріялась про машинку.  Мріяла  і уявляла, як я на неї зароблятиму гроші..
Але...в 2011р, я народила синочка і всі мої забробляння залишилися у мріях )))
Декрет - діло не з легких )))
Ми живемо самі, батьки наші далеко, тому всі клопоти по господарству на одних полечах, а тато наш постійно на роботі. Довелося навіть про скрап забути на довгий час, хоча дуже кортіло )))
Тепер я трохи знову в строю і намагаюся щось витворяти і творити ))
Коли дитина спить ))

В мене є два Миколайчика: тато і чоловік. Тата навіть так і звуть - Микола, а от чоловіка - Костя, і він дуже часто виконує обов"язки Миколайчика та Діда Мороза ))))
Як би я сказала про свою мрію татові, він би завалився від шоку )))))
Він у нас вже пенсіонер, тому Ви розумієте про що я )))))))
Чоловікові, я можу винести мозг, але не тре, бо все одно не доб"юся, краще докласти коштів і купити щось корисніше в дім ))

Але ж...
Кожен з нас знає, на скільки витратне діло - скрап. Тому я просто навіть не наважуюсь в слух заявити про свої мрії ))
Чому машинка?  Бо я так скромно заздрю коли дівчата от так легко використовують в своїх роботах такі гарнезні і файнезні вірубки, коли тиснять красивезні відбиточки і використовують їх у свої роботах.
Мені здається, що з появою машиночки я буду мега-крутим скрапером )))))))
І зможу вирізати рамочки та квіточки різних кольорів )))))
Ось така моя надіюсь здійсненна мрія.
Я про неї мрію десь техесенко на кухні або за ділом, за скраповим ділом )))
Тому пробачте мою не скромність але я дуже хочу машиночку )))
 Ну гляньте яка вона дівчача, красива і така ..... далека.... )))
 http://www.agrafka.com.ua/sizzix-big-shot-starter-kit-powder-blue-teal-nabir-startovij-dlja-tisnennja-i-virizannja-658300.html#.VGYELGc4aM8 



За мріями не забудьте зайти сюди
І написати про них тут

Дякую Аграфці за можливості!!!
Я надіюсь на удачу )))

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Спасибо Вам, за Ваш визит и комментарий!
Удачного дня! ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails